Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik referatu finansowo-budżetowego podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Sława ul. Henryka Pobożnego 10
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowo-Budżetowy
Data udostępnienia: 2017-01-25
Ogłoszono dnia: 2017-01-25 przez Agnieszka Maruszewska-Żołopińska
Termin składania dokumentów: 2017-02-03 14:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2017
Zlecający: Burmistrz Sławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne (specjalność: ekonomia, finanse, rachunkowość),
b) doświadczenie zawodowe – min. 1 rok pracy w finansach i rachunkowości – (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
c) jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
b) doświadczenie zawodowe – min. 1 rok pracy w finansach i rachunkowości – (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
c) jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
a) brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku – zaświadczenie od lekarza,
b) obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego,
c) dokładność, sumienność, komunikatywność,
d) znajomość ustawy o rachunkowości i VAT, finansów publicznych,
e)znajomość zagadnień Centralizacji VAT,
b) obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego,
c) dokładność, sumienność, komunikatywność,
d) znajomość ustawy o rachunkowości i VAT, finansów publicznych,
e)znajomość zagadnień Centralizacji VAT,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie deklaracji VAT, rozliczenie z Urzędem Skarbowym,
b) prowadzenie rejestrów VAT dla Gminy,
c) prowadzenie sprzedaży,
d)prowadzenie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach zadań Referatu FB,
b) prowadzenie rejestrów VAT dla Gminy,
c) prowadzenie sprzedaży,
d)prowadzenie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach zadań Referatu FB,
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) wypełniony oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
h)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2016.902).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2016.902).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-03 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Sławie, ul. H. Pobożnego 10, 67-410 Sława z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Referacie Finansowo-Budżetowym w terminie od dnia 25.01.2017r. do dnia 03.02.2017r.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Sławie, ul. H. Pobożnego 10
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Z Regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej BIP (www.bip.slawa.pl). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.bip.slawa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławie.