Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Sława ul. Henryka Pobożnego 10
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Rolnictwo, Ochrona Środowiska stanowisko podinspektor
Data udostępnienia: 2022-03-14
Ogłoszono dnia: 2022-03-14
Termin składania dokumentów: 2022-03-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2022
Zlecający: Burmistrz Sławy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie – wyższe o profilu ochrona środowiska,
b) doświadczenie zawodowe – mile widziane – (jeśli tak to kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
c) jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – oświadczenie,
f) prawo jazdy kat.B,
b) doświadczenie zawodowe – mile widziane – (jeśli tak to kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
c) jest obywatelem polskim z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – oświadczenie,
f) prawo jazdy kat.B,
b. Wymagania dodatkowe:
a) brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku – zaświadczenie od lekarza,
b) obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego,
c) znajomość KPA,
d) samodzielność, komunikatywność, obowiązkowość.
b) obsługa komputera w zakresie pakietu biurowego,
c) znajomość KPA,
d) samodzielność, komunikatywność, obowiązkowość.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przestrzeganie i wdrażanie ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach.
b) zadania pomocnicze, CEEB ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisji budynków.
b) zadania pomocnicze, CEEB ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisji budynków.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) wypełniony oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
h)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) wypełniony oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się przedłożyć zaświadczenie o niekaralności,
h)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Sławie, ul. H. Pobożnego 10, 67-410 Sława z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska w terminie od dnia 14.03.2022r. do dnia 27.03.2022r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO jako informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji do Urzędu Miejskiego w Sławie jest Gmina Sława (ul. Henryka Pobożnego 10, 67-410 Sława, tel. 0-68-355-83-10, fax 0-68-355-83-13, e-mail: slawa@slawa.pl)
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy, - 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Sława |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kierownik referatu ORG |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-14 15:03:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Remigiusz Bachorski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-14 15:04:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Remigiusz Bachorski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-05 14:04:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 857 raz(y) |