Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 16/2018Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 16/2018Szczegóły informacji
16/2018
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Ogłoszono dnia: przez Łukasz Dzięcioł
Data złożenia: 2018-03-13
Dane wnioskodawcy: Lubuski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sławie
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 17/2018
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 25/2022, 24/2022, 23/2022, 24/2021, 18/2021, 21/2020, 20/2020, 17/2018
Uwagi: Wezwanie do uzupełnienia wniosku z dnia 14.03.2018 r.