Rejestr informacji o środowisku
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 98/2019Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 98/2019Szczegóły informacji
98/2019
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na działce o nr ewid. 6/7 w obrębie Lubogoszcz.
Data złożenia: 2019-09-23
Dane wnioskodawcy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława sp. z o.o.
Wyszczególnienie załączników do wniosku: Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością, mapa z lokalizacją drzew przeznaczonych do wycinki, projekt zagospodarownia terenu projek nasadzeń zastępczych.
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sławie
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: brak
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 99/2019, 101/2019, 103/2019, 100/2019, 102/2019, 98/2017, 97/2016, 98/2016, 275/2014, 276/2014, 214/2014, 213/2014, 103/2014, 102/2014, 8/2014, 7/2014, 178/2013, 431/2012
Uwagi: brak
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Sława |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Skrzypczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-30 12:22:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: -- |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-30 12:22:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-10-30 12:22:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 326 raz(y) |