Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenuSzczegóły informacji
Ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Techniczno Inwestycyjny i Architektury
Ogłoszono dnia: 2016-12-15 09:49:36
Termin załatwienia
Do 1 miesiąca, w sprawach skomplikowanych do dwóch miesięcy – ustawowy
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Sławie ul. Henryka Pobożnego 10 pokoje:
201 - kierownik
201 - kierownik
205
206
Telefon kontaktowy
68 3558350
Sposób załatwienia
- w formie wydania decyzji
Miejsce odbioru
Dokumenty należy złożyć w: Urząd Miejski w Sławie - sekretariat pokój nr 108
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dostępny w pokoju nr 201, 205 i 206
2. Załączniki:
- dwie kopie mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopia mapy ewidencyjnej z naniesioną propozycją lokalizacji inwestycji i zaznaczonymi granicami terenu objętego wnioskiem, w skali 1:500, 1:1000 lub 1:2000
- wypis z ewidencji gruntów właścicieli wszystkich sąsiednich działek,
- dane dotyczące funkcji i sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania,
- charakterystykę inwestycji - podstawowe dane techniczne, parametry, zapotrzebowanie na wodę energię elektryczną sposób odprowadzania ścieków oraz inne potrzeby w zakresie infrastruktury technicznej,
- dane charakteryzujące wpływ inwestycji na środowisko - raport oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagany.
2. Załączniki:
- dwie kopie mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopia mapy ewidencyjnej z naniesioną propozycją lokalizacji inwestycji i zaznaczonymi granicami terenu objętego wnioskiem, w skali 1:500, 1:1000 lub 1:2000
- wypis z ewidencji gruntów właścicieli wszystkich sąsiednich działek,
- dane dotyczące funkcji i sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania,
- charakterystykę inwestycji - podstawowe dane techniczne, parametry, zapotrzebowanie na wodę energię elektryczną sposób odprowadzania ścieków oraz inne potrzeby w zakresie infrastruktury technicznej,
- dane charakteryzujące wpływ inwestycji na środowisko - raport oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagany.
Opłaty
Opłata skarbowa płatana w kasie urzedu lub na konto Urzędu Miejskiego Nr 23 8669 0001 0004 9269 2000 0002
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu – 107 zł.
- przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby – 56 zł
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu – 107 zł.
- przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby – 56 zł
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Sławy, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Do terminu związanego z wydaniem decyzji nie dolicza się czasu oczekiwania na uzgodnienia lub uzupełnienie wniosku.
W przypadku braku kompletu wymaganych załączników do wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
W przypadku braku kompletu wymaganych załączników do wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717. - z późn. zm.),