ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Uzupełnienie aktów stanu cywilnegoDrukuj informacjęSprawa: Uzupełnienie aktów stanu cywilnego

Szczegóły informacji

Uzupełnienie aktów stanu cywilnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Ogłoszono dnia: 2012-05-16 13:14:45

Termin załatwienia

1. Najczęściej do kilku dni (średni w naszym urzędzie - jeden dzień) 2. W sprawach skomplikowanych - do miesiąca (tryb ustawowy przewiduje maks. 30 dni) 3. Osoby zainteresowane proszone są o zamieszczenie na wniosku nr telefonu w celu powiadomienia, że decyzja jest gotowa)

Osoba kontaktowa

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Miejsce załatwienia

budynek Urzędu Miejskiego przy ul. H. Pobożnego 10

Telefon kontaktowy

68 355-83-17

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Sławie ul. Henryka Pobożnego 10 pokój 102

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek
2. Koniecznie jest przedstawienie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, którym można potwierdzić tożsamość osoby (do wglądu).
3. Odpis aktu stanu cywilnego, na podstawie którego wpisane zostaną dane do zamieszczenia w akcie.

Opłaty

Opłata skarbowa płatana w kasie urzedu lub na konto Urzędu Miejskiego Nr 23 8669 0001 0004 9269 2000 0002
- 39,00 zł - decyzja

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Kierownika tutejszego Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od dnia przyjęcia treści decyzji do wiadomości.

Podstawa prawna

Art. 36 Ustawy z dnia 29 września 1986 r. prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 161,poz.1688,z 2004r.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony