ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Odtworzenie treści aktu stanu cywilnegoDrukuj informacjęSprawa: Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego

Szczegóły informacji

Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Ogłoszono dnia: 2012-05-16 12:09:54

Termin załatwienia

1.Najczęściej do kilku dni (średni w naszym urzędzie - do kilku godzin) 2.W sprawach skomplikowanych - do miesiąca (tryb ustawowy przewiduje maks. 30 dni) 3.Osoby zainteresowane proszone są o zamieszczenie na wniosku nr telefonu w celu powiadomienia, że decyzja jest do odbioru)

Osoba kontaktowa

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Miejsce załatwienia

budynek Urzędu Miejskiego przy ul. H. Pobożnego 10

Telefon kontaktowy

tel. 68 355- 83-17

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Sławie ul. Henryka Pobożnego 10 pokój 102

Wymagane Dokumenty

Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego:
I. W kraju
1. Wniosek z oświadczeniem strony, że uprzednio nie występowała z wnioskiem o odtworzenie aktu w postępowaniu sądowym lub administracyjnym. (do pobrania na miejscu, lub ze strony internetowej Urzędu Miejskiego)
2. Koniecznie jest przedstawienie dowodu osobistego (do wglądu), lub innego dokumentu ze zdjęciem, którym można potwierdzić tożsamość osoby.
3. Zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego, w którym akt powinien się znajdować, stwierdzający zniszczenie lub zaginięcie całości lub części księgi stanu cywilnego (zawsze służymy pomocą we wszelkich ustaleniach, co do lokalizacji miejsca przechowywania dokumentów).
4. Inne dowody (dokumenty i protokoły przesłuchań świadków).
II. Za granicą.
1. Wniosek z oświadczeniem strony, że uprzednio nie występowała z wnioskiem
o odtworzenie aktu w postępowaniu sądowym lub administracyjnym. (do pobrania na miejscu, lub ze strony internetowej Urzędu Miasta)
2. Dowód osobisty (do wglądu).
3. Zaświadczenie z USC Warszawa-Śródmieście i Łódź-Śródmieście o nieistnieniu tamt. księgach aktu, podlegającego odtworzeniu, o ile akt sporządzony był na terenach Polski, obecnie znajdujących się w granicach państw powstałych po ZSRR.
4. Inne dowody (dokumenty i protokoły przesłuchań stron i świadków).

Opłaty

Opłata skarbowa płatana w kasie urzedu lub na konto Urzędu Miejskiego Nr 23 8669 0001 0004 9269 2000 0002
- 39,00 zł - decyzja

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Kierownika tutejszego Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od dnia przyjęcia treści decyzji do wiadomości.

Podstawa prawna

Art. 28 Ustawy z dnia 29 września 1986 r. prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 161,poz.1688, z 2004r.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony