Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Organ Wykonawczy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-05-10 15:25:51 przez Andrzej Szczęsny
Burmistrz
Cezary Sadrakuła
Data wyboru na urząd: 27 października 2002 r.
Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Dyżur: Poniedziałek 14:00 - 16:00
Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
Data wyboru na urząd: 27 października 2002 r.
Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Dyżur: Poniedziałek 14:00 - 16:00
Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
- reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
- zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
- okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
- koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- upoważnianie swojego zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych gminy i pracowników upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
- ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa.
Zastępca Burmistrza
Krzysztof Gruszewski
Data powałania na stanowisko: 18 listopada 2002 r.
Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Dyżur: Poniedziałek 12:00 - 14:00
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
Data powałania na stanowisko: 18 listopada 2002 r.
Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Dyżur: Poniedziałek 12:00 - 14:00
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
- podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Sekretarz
Danuta Pitrowska
Data powołania na stanowisko: 11 lipca 1990 r.Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy kierowników,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Burmistrza,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Skarbnik
Jarosław Hermaszewski
Data powołania na stanowisko: 27 maja 2009 r.Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława
Kontakt: tel. 0-68-355-83-10
fax 0-68-355-83-13
Do zadań Skarbnika należy:
- wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
- kierowanie pracą Referatu Finansowego,
- nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
- kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
- współdziałanie w opracowaniu budżetu,
- współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza.