ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja dostępności cyfrowej

Informacja ogłoszona dnia 2020-03-26 12:11:24 przez Andrzej Szczęsny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Deklaracja dostępności bip.slawa.pl

Gmina Sława zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej bip.slawa.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • część dokumentów PDF została opublikowana bez warstwy tekstowej,

Wyłączenia

  • dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r,
  • treści będących w posiadaniu podmiotu publicznego, które nie zostały przez niego lub na jego rzecz wytworzone

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Remigiusz Bachorski.
  • E-mail:
  • Telefon: 68 355 83 69

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Burmistrz Sławy
  • Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
    67 410 Sława
  • E-mail:
  • Telefon: 68 355 83 10

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Urzędu Miejskiego w Sławie położony jest przy ulicy Henryka Pobożnego 10.
Do budynku prowadzą schody. Obiekt jest wyposażony w windę przyległą do klatki schodowej dostępną  z poziomu chodnika. Winda jest wyposażona w system komunikatów głosowych a przyciski są opisane w systemie brajla. Biuro Obsługi Interesanta znajduje się na parterze budynku tuż obok wejścia i klatki schodowej. Na parterze budynku znajduje się również kasa. Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie pomieszczenia w części głównej budynku w tym sala posiedzeń, sala ślubów i sekretariat burmistrza.
Sala konferencyjna nie jest wyposażona w pętlę indukcyjną. Na każdym piętrze znajdują  się toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Sława
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Szczęsny
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-26 12:05:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Szczęsny
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-26 12:11:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Remigiusz Bachorski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 09:15:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1862 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony