ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: LI/319/18Drukuj informacjęAkt prawny: LI/319/18

Szczegóły informacji

LI/319/18

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: LI

Kadencja: VII

Data wejścia w życie: z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2018-06-28

Tytuł aktu:

Uchwała Rady Miejskiej w Sławie nr LI/319/18 w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 1-3  ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji  (t.j. Dz. U. z 2017 r.  poz. 1023 z późn. zm.). -  Rada Miejska w Sławie uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1. Przyjmuje się Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sławy.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie w dniem podjęcia.
 
uzasadnienie
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu między organami gminy a pozostałymi interesariuszami procesu rewitalizacji. Pełni także funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Sławy przy wdrażaniu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Sława na lata 2016-2022, przyjętego uchwałą nr XLVI/281/18 Rady Miejskiej w Sławie z 28.02.2018 r. Komitet uprawniony jest do wyrażania opinii, stanowisk oraz rekomendowania rozwiązań w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji. Zgodnie z ustawą o rewitalizacji powołanie Komitetu Rewitalizacji poprzedzone jest konsultacjami społecznymi, a następnie uchwałą rady gminy określającą zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony