ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: XLIX/355/22Drukuj informacjęAkt prawny: XLIX/355/22

Szczegóły informacji

XLIX/355/22

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XLIX

Kadencja: VIII

Data podjęcia/podpisania: 2022-10-27

Data wejścia w życie: 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wojewód

Tytuł aktu:

Uchwała Rady Miejskiej w Sławie nr XLIX/355/22 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/158/17 z dnia 22 września 2016 r. Rady Miejskiej w Sławie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sława.

Na podstawie:

Na podstawie art. 4 ust. 1 i 2  ustawy  z dnia  13 września 1996  roku  o  utrzymaniu czystości  i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1297), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowej Soli z dnia 18 października 2022r. znak: HK.900.1.15.2022  uchwala, co następuje
 

Treść:

Treść jest dostępna w załączniku.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony