ˆ

Regulamin organizacyjny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Regulamin organizacyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-13 10:19:49 przez Zasilenie Danymi, informacja należąca do archiwum

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Zarządzenie nr 0151-338/2010
Burmistrza Sławy
 
z dnia 29 stycznia  2010 r.
 
w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Sławie
 
  
   
      Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.)  zarządza się, co następuje :  w p r o w a d z a m
        Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Sławie.
 
Rozdział I.
 
POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
§ 1
 
      Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Sławie, zwany dalej Regulaminem, określa:
  1. zakres działania i zadania Urzędu Miejskiego w Sławie, zwanego dalej Urzędem,
  2. organizację  Urzędu,
  3. zasady funkcjonowania Urzędu,
  4. zakres działania kierownictwa Urzędu i poszczególnych referatów, stanowisk pracy         w Urzędzie.
§ 2
 
      Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
 
  1. Gminie  – należy przez to rozumieć Gminę  Sława,
  1. Radzie  – należy przez to rozumieć odpowiednio Radę Miejską w Sławie,
  2. Burmistrzu, Zastępcy Burmistrza, Sekretarzu, Skarbniku – należy przez to rozumieć odpowiednio Burmistrza Sławy, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.
§ 3
 
1.Urząd jest jednostką budżetową Gminy.
 
  1. Urząd jest pracodawcą dla zatrudnionych w nim pracowników.
 
  1. Siedzibą Urzędu jest budynek położony w Sławie przy ul. Henryka Pobożnego 10,    67 - 410 Sława.
 
 
 
§ 4
 
1.Urząd jest czynny w dniach roboczych w godzinach od 7³° do 15³°.
 
  1. Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów także w niedziele i święta i dni wolne od pracy w godzinach wcześniej ustalonych przez zainteresowanych.
 
Rozdział II.
 
ZAKRES DZIAŁANIA i ZADANIA URZĘDU
 
§ 5
 
1.Urząd jest aparatem  pomocniczym organów Gminy - Rady i Jej Komisji oraz Burmistrza.
 
  1. Do zadań działania Urzędu należy zapewnienie warunków należytego wykonywania spoczywających na gminie:
  1. zadań własnych,
  2. zadań zleconych,
  3. zadań wykonywanych na podstawie porozumienia z organami administracji rządowej,
  4. zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia komunalnego zawartego z powiatem, które nie zostały powierzone gminnym jednostkom organizacyjnym, związkom komunalnym lub przekazane innym podmiotom na podstawie umów.
§ 6
 
1.Do zadań  Urzędu należy zapewnienie pomocy organom Gminy, w wykonywaniu ich zadań i kompetencji.
 
  1. W szczególności do zadań Urzędu należy:
  1. przygotowywanie materiałów niezbędnych do podejmowania uchwał, wydawania decyzji, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej oraz podejmowania innych czynności prawnych przez organy Gminy,
  2. wykonywanie – na podstawie udzielonych upoważnień – czynności faktycznych wchodzących w zakres zadań gminy,
  3. zapewnienie organom Gminy możliwości przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków,
  4. przygotowywanie uchwalenia i wykonywania budżetu Gminy oraz innych aktów organów Gminy,
  5. realizacja innych obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz uchwał i zarządzeń organów Gminy,
  6. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji Rady, posiedzeń jej komisji  oraz innych organów Gminy,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnego do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu,
  8. wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności
  1. przyjmowanie, rozdział, przekazywanie i wysyłanie korespondencji,
  2. prowadzenie wewnętrznego obiegu akt,
  3. przechowywanie akt,
  4. przekazywanie akt do archiwów.
  1. realizacja obowiązków i uprawnień służących Urzędowi jako pracodawcy – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami  prawa pracy.
 
Rozdział III.
 
ORGANIZACJA URZĘDU
 
§ 7
 
1. W skład Urzędu wchodzą następujące referaty, stanowiska pracy i komórki organizacyjne:
 
 
- Referat Organizacyjny (ORG)
- Referat Finansowo- Budżetowy (FB)
- Referat Techniczno-Inwestycyjny i Architektury (TIA)
- Referat Spraw Obywatelskich (SO)
- Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska (ROŚ)
- Referat Gospodarki Mieszkaniowej (RGM),
- Referat  Rozwoju Lokalnego i Promocji Gminy (RLP)
- Urząd Stanu Cywilnego(USC)
- Straż Miejska (SM)
- Biuro ochrony informacji niejawnych (BO)
- Radca prawny (RP)
- Stanowisko ds. obsługi rady (OR).
 
2. Na czele referatów stoją kierownicy.
 
§ 8
 
1.Referaty dzielą się na stanowiska pracy.
 
  1. Podziału referatów na stanowiska pracy dokonuje Burmistrz.
 
§ 9
 
     Strukturę organizacyjną Urzędu określa schemat organizacyjny, stanowiący załącznik nr 1 Regulaminu.
 
Rozdział IV
 
ZASADY FUNKCJONOWANIA URZĘDU
 
§ 10
      Urząd działa w oparciu o następujące zasady:
1)praworządności,
2)służebności wobec społeczności lokalnej,
3)racjonalnego gospodarowania mieniem publicznym,
4)jednoosobowego kierownictwa,
5)kontroli wewnętrznej,
6)podziału zadań pomiędzy kierownictwo Urzędu i poszczególne Referaty oraz wzajemnego współdziałania.
§ 11
      Pracownicy Urzędu w wykonywaniu swoich obowiązków i zadań Urzędu działają na podstawie i w granicach prawa i obowiązani są do ścisłego jego przestrzegania.
§ 12
     Pracownicy Urzędu w wykonywaniu zadań Urzędu i swoich obowiązków są obowiązani służyć Gminie i Państwu.
§ 13
1.Gospodarowanie środkami rzeczowymi odbywa się w sposób racjonalny, celowy oszczędny z uwzględnieniem zasady szczególnej staranności w zarządzaniu mieniem komunalnym.
2.Zakupy i inwestycje dokonywane są po wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.

Akapit nr - brak tytułu

§ 14
1.Jednoosobowe kierownictwo  zasadza się na jednolitości poleceniodawstwa i służbowego podporządkowania, podziału czynności na poszczególnych pracowników oraz ich indywidualnej odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań.
2.Urzędem kieruje Burmistrz przy pomocy Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika, którzy ponoszą odpowiedzialność przed Burmistrzem za realizację swoich zadań.
3.Kierownicy poszczególnych Referatów kierują  i zarządzają nimi w sposób zapewniający optymalną realizację zadań Referatów i ponoszą za to odpowiedzialność przed Burmistrzem.
4.Kierownicy poszczególnych Referatów Urzędu są bezpośrednimi przełożonymi podległych pracowników i sprawują nadzór nad nimi.
5.Zasady podpisywania pism przez Burmistrza i kierowników określa załącznik nr 2 do Regulaminu.
 
§ 15
 
1.W Urzędzie działa kontrola wewnętrzna, której celem jest zapewnienie prawidłowości wykonywania zadań Urzędu przez poszczególne Referaty i wykonywania obowiązków przez poszczególnych pracowników Urzędu.
2.Szczegółowe zasady kontroli wewnętrznej w Urzędzie określa odrębne zarządzenie Burmistrza.
 
§ 16
1. W Urzędzie przeprowadza się nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze.
2. Szczegółowy sposób przeprowadzania naboru kandydatów oraz skład komisji przeprowadzającej nabór określa odrębne zarządzenie Burmistrza.
 
§ 17
 
1. W Urzędzie organizuje się służbę przygotowawczą dla pracowników podejmujących po raz pierwszy pracę w Urzędzie na stanowisku urzędniczym w tym na stanowisku urzędniczym
    kierowniczym , która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego  wykonywania obowiązków służbowych.
2. Szczegółowy sposób przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę określa odrębne zarządzenie Burmistrza.
 
§ 18
1. W Urzędzie dokonuje się oceny okresowej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w tym na stanowiskach kierowniczych urzędniczych.
2. Szczegółowe zasady oceny okresowej w Urzędzie określa odrębne zarządzenie Burmistrza.
 
§ 19
1.Referaty realizują zadania wynikające z  przepisów  prawa i Regulaminu w zakresie ich właściwości rzeczowej.
2.Referaty są zobowiązane do współdziałania z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji.
 
Rozdział V
 
ZAKRESY ZADAŃ BURMISTRZA, ZASTĘPCY BURMISTRZA,
SEKRETARZA GMINY I SKARBNIKA GMINY
 
§ 20
      Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
 
1)reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
2)podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
3)wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
4)zapewnienie  przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
5)okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych  w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
6)koordynowanie działalności komórek organizacyjnych  Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
7)rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
8)udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
9)czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
10)przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
11)upoważnianie swojego zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
12)przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych gminy i  pracowników upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
13)ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
14)wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa.
 
§ 21
1.Zastępca Burmistrza podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
2.Zastępca Burmistrza wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
 
§ 22
      Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1)opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2)opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
3)opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy  kierowników,
4)nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
5)przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6)nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Burmistrza,
7)wykonywanie zadań z upoważnienia Burmistrza z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi,
8)koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
9)koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
10)wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza nie zastrzeżonych Radzie i Przewodniczącemu Rady,
11)wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
 
§ 23
      Do zadań Skarbnika należy:
1)wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
2)kierowanie pracą Referatu Finansowo-Budżetowego,
3)nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
4)kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
5)współdziałanie w opracowaniu budżetu,
6)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej,
7)wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających    z poleceń i upoważnień Burmistrza.
 
Rozdział VI
 
PODZIAŁ ZADAŃ POMIĘDZY REFERATAMI
I SAMODZIELNYMI STANOWISKAMI PRACY
 
§ 24
1.Do wspólnych zadań Referatów i samodzielnych stanowisk pracy należy przygotowywanie materiałów oraz podejmowanie czynności organizatorskich na potrzeby organów Gminy, a w szczególności:
1)prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających         z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
2)pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady,  jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań – przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał,
3)współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
4) przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
5)współdziałanie z Referatem Organizacyjnym w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego referatu,
6)przechowywanie akt,
7)stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji kancelaryjnej dla gmin,
8)stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt,
9)prowadzenie rejestrów skarg i wniosków i listów wpływających do danego Referatu,
10)prowadzenie rejestru przyjmowanych przez dany referat podań kierowanych przez obywateli do innych organów,
11)usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy,
12)organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu zachowania tajemnicy służbowej, realizacji ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy       o informacjach niejawnych,
13)wykonywanie zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza,    
14)pozyskiwanie środków pomocowych z programów, fundacji i funduszy,
15)wykonywanie zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego przypisanych Burmistrzowi w obszarze powierzonym referatowi/samodzielnemu stanowisku pracy oraz opracowywanie i przekazywanie informacji niezbędnych do planowania w tym zakresie Referatowi Spraw Obywatelskich,
16)wykonywanie niezbędnych opracowań i realizacja czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie Urzędu do działania w stanie zagrożenia państwa i wojny.
17)ogólne obowiązki kierowników referatów jako przełożonych służbowych określa Regulamin Pracy Urzędu.
 

Akapit nr - brak tytułu

§ 25
 
1. Do zadań Referatu Organizacyjnego (ORG) należy:
 
1. zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej oraz prowadzenia spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:
1) prowadzenie sekretariatu,
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji,
4) prowadzenie rejestrów:
    a) skarg i wniosków,
    b) zarządzeń Burmistrza,
    c) zarządzeń Kierownika Urzędu,
    d) wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
5) przygotowanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza,
6) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
7) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi,
8) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
9) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym  w materiały biurowe i kancelaryjne,
10) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych.
 
2. prowadzenie spraw kadrowych:
  1. pracowników Urzędu,
  2. kierowników jednostek organizacyjnych,
  3. pracowników jednostek oświatowych.
      a w szczególności:                                                                                                           
          a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
          b) przygotowywanie planów urlopów pracowniczych,
          c) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
          d) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,
          e) organizowanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze
          f) organizowanie służby przygotowawczej w Urzędzie,
          g) organizowanie okresowej oceny kwalifikacyjnej w Urzędzie,
          h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk uczniowskich, studenckich, stażów pracy,
          i) prowadzenie spraw dotyczących prac interwencyjnych, robót publicznych oraz prac społecznie użytecznych,
          j) rejestrowanie i wyrejestrowywanie płatników ZUS.   
 
3. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja i  zespół szkół ponadgimnazjalnych, a w szczególności:
  1. prowadzenie rejestru publicznych i niepublicznych placówek oświatowych,
  2. przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i przedszkoli,
  3. współdziałanie w opracowywaniu oceny pracy dyrektorów szkół i przedszkoli i przedkładanie do zatwierdzenia Burmistrzowi,
  4. współdziałanie z dyrektorami przy opracowywaniu i przedkładaniu do zatwierdzenia Burmistrzowi projektów arkuszy organizacyjnych szkół,
  5. organizowanie egzaminów o awans zawodowy nauczycieli i prowadzenie ewidencji nauczycieli mianowanych,
  6. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, w tym rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie projektów decyzji, rozliczanie przyznanych świadczeń,
  7. współdziałanie z kuratorium oświaty w zakresie realizacji przez organy gminy zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,
  8. sporządzanie sprawozdawczości oraz informacji dot. oświaty w Gminie,
  9. prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów  kształcenia młodocianych pracowników, z którymi zostały zawarte umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego oraz nauki zawodu, w tym rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie projektów decyzji i rozliczanie przyznanych dotacji,
  10. realizacja zakupu biletów dla uczniów niepełnosprawnych, którzy realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki poza miejscem zamieszkania,
  11. prowadzenie ewidencji  spełniania obowiązku szkolnego i nauki.
 
4. wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności:
  1. planowanie i realizacja szkoleń w zakresie bhp,
  2. okresowa analiza stanu bhp,
  3. przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji bhp,
  4. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
  5. współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy,
  6. doradztwo w zakresie obowiązujących  zasad i przepisów dotyczących bhp,
  7. organizowanie okresowych badań lekarskich,
  1. prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  2. realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony zdrowia i współdziałanie w tym zakresie z innymi podmiotami i jednostkami,
  3. współdziałanie z instytucjami kultury, których organizatorem jest Gmina,
  4. przygotowywanie konkursów na dyrektorów samorządowych instytucji kultury,
  5. prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury,
  6. współpraca z urzędnikiem wyborczym w zakresie realizacji zadań związanych z wyborami i referendami,
  7.  przechowywanie:
  1. oświadczeń majątkowych,
  2. oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej,
  3. oświadczeń o umowach cywilnoprawnych,
  4. informacji o zatrudnieniu małżonka, wstępnego, zstępnego i rodzeństwa,
 
  1. prowadzenie dokumentacji i rozliczanie eksploatacji samochodu służbowego będącego     w posiadaniu Urzędu,
  2. realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację      treści zawartych na stronie internetowej Gminy i w BIP-ie, wynikających z realizacji zadań, stała współpraca z informatykiem.
 
§ 26
 
2. Do zadań Referatu Finansowo-Budżetowego należy (FB):
 
  1. zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb Gminy  dochodami własnymi i zasilającymi,
  2. analiza wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami,
  3. prowadzenie obsługi kasowej, księgowej, rozliczanie inwentaryzacji i ewidencja  majątku gminy oraz ubezpieczenia mienia,
  4. proponowanie wysokości podatków i opłat lokalnych, wymiar,
  5. prowadzenie kontroli i windykacji wszelkich należności na rzecz gminy,
  6. nadzór i kontrola nad działalnością finansową  podległych Gminie  podmiotów gospodarczych,
  7. opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego,
  8. sprawozdawczość dotycząca  realizacji Narodowego Planu Rozwoju,
  9. rozliczanie realizowanych projektów, funduszy pomocowych, prowadzenie rachunkowości odrębnej dla każdego wniosku i sporządzanie wymaganych sprawozdań,
  10. współdziałanie z Regionalną Izbą Obrachunkową oraz Izbami i Urzędami Skarbowymi,
  11. obsługa księgowa jednostek oświatowych,
  12. obsługa księgowa Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej,
  13. obsługa księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  14. wydawanie zaświadczeń  dotyczących działalności referatu,
  15. wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania (kwitariusze, mandaty, bloczki opłaty targowej),
  16. realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację treści zawartej na stronie internetowej Gminy i w BIP-ie wynikających z realizacji zadań, stała współpraca z informatykiem.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony