Organizacja Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Organizacja Urzędu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-13 10:18:59 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
W skład Urzędu wchodzą następujące referaty, stanowiska pracy i komórki organizacyjne:
- Referat Organizacyjny,
- Referat Finansowy,
- Referat Techniczno-Inwestycyjny i Architektury,
- Referat Spraw Obywatelskich,
- Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska,
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Radca prawny,
- Stanowisko ds. obsługi rady i integracji europejskiej,
- Stanowisko ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień,
- Stanowisko ds. promocji turystycznej i inicjatyw gospodarczych,
- Gospodarstwo Pomocnicze GROM.