ˆ

Organizacja Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Organizacja Urzędu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-13 10:18:59 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

W skład Urzędu wchodzą następujące referaty, stanowiska pracy i komórki organizacyjne:
  • Referat Organizacyjny,
  • Referat Finansowy,
  • Referat Techniczno-Inwestycyjny i Architektury,
  • Referat Spraw Obywatelskich,
  • Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska,
  • Urząd Stanu Cywilnego,
  • Radca prawny,
  • Stanowisko ds. obsługi rady i integracji europejskiej,
  • Stanowisko ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień,
  • Stanowisko ds. promocji turystycznej i inicjatyw gospodarczych,
  • Gospodarstwo Pomocnicze GROM.
 
« powrót do poprzedniej strony