Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Deklaracja dostępności cyfrowej
Wstęp Deklaracji
Gmian Sława zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Sława.Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2012-01-01. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-01-23.Status pod względem zgodności z ustawą
- brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków,
- część dokumentów PDF została opublikowana bez warstwy tekstowej,
- brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-26. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.Skróty klawiaturowe(accesskey):
- [u] – Szybki przeskok do bloku: ustawienia dostępności
- [m] – Szybki przeskok do bloku: menu główne
- [t] – Szybki przeskok do bloku: główny obszar treści
- [s] – Szybki przeskok do bloku: wyszukiwarka
- [l] – Szybki przeskok do bloku: menu główne/lewe
- Google Chrome v 80.X - lewy ALT + [litera_skrótu]
- Mozilla Firefox v 74.X - lewy SHIFT + lewy ALT + [litera_skrótu]
- Internet Explorer v 11.X - lewy ALT + [litera_skrótu]
- Opera 67.X - lewy ALT + [litera_skrótu]
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Remigiusz Bachorski, . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 68 355 83 20. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.Informacje na temat procedury
Dostępność architektoniczna
Akapit nr - brak tytułu
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Sława
Gmina Sława zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Sława.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część dokumentów PDF została opublikowana bez warstwy tekstowej,
Wyłączenia
- dokumenty opublikowane przed 23 września 2028r,
- treści będących w posiadaniu podmiotu publicznego, które nie zostały przez niego lub na jego rzecz wytworzone
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Remigiusz Bachorski.
- E-mail:
- Telefon: 68 355 83 20
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Sławy
- Adres: ul. Henryka Pobożnego 10
67-410 Sława - E-mail:
- Telefon: 68 355 83 10
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Miejskiego w Sławie położony jest przy ulicy Henryka Pobożnego 10.
Do budynku prowadzą schody. Obiekt jest wyposażony w windę przyległą do klatki schodowej dostępną z poziomu chodnika. Winda jest wyposażona w system komunikatów głosowych a przyciski są opisane w systemie brajla. Biuro Obsługi Interesanta znajduje się na parterze budynku tuż obok wejścia i klatki schodowej. Na parterze budynku znajduje się również kasa. Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie pomieszczenia w części głównej budynku w tym sala posiedzeń, sala ślubów i sekretariat burmistrza . Sala konferencyjna nie jest wyposażona w pętlę indukcyjną. Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.