ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

I inauguracyjna sesja Rady Miejskiej w Sławie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-11-19 09:24:56 przez Remigiusz Bachorski

Akapit nr - brak tytułu

Zgodnie z art.20 ust.2 i 29a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994,1000,1349 i 1432) Komisarz Wyborczy w Zielonej Górze II Postanowieniem z dnia 2 listopada 2018 r. zwołuje pierwszą sesje Rady Miejskiej w Sławie na dzień 22 listopada 2018 r. na godz. 10.00, w celu złożenia ślubowania przez radnych oraz burmistrza, wybranych w wyborach samorządowych przeprowadzonych w dniu 21 października 2018 r. Sesja odbędzie się w sali kameralnej (I piętro) Sławskiego Centrum Kultury i Wypoczynku przy ul. Głogowskiej nr 5 w Sławie. Do czasu wyboru Przewodniczącego Rady obrady będzie prowadził najstarszy wiekiem radny obecny na sesji.
 
Proponowany porządek obrad
1. Wręczenie zaświadczeń o wyborze radnego.
2. Otwarcie sesji.
3. Ślubowanie radnych.
4. Uchwalenie porządku obrad.
5. Sprawozdanie Burmistrza poprzedniej kadencji o stanie Gminy.
6. Wybór przewodniczącego rady miejskiej:

a/zgłaszanie kandydatów
b/powołanie komisji skrutacyjnej
c/przyjęcie regulaminu wyboru przewodniczącego rady
d/przeprowadzenie głosowania
e/podjęcie uchwały stwierdzającej wybór

7. Wybór wiceprzewodniczących rady miejskiej:
 
a/zgłaszanie kandydatów
b/powołanie komisji skrutacyjnej
c/przyjęcie regulaminu wyboru wiceprzewodniczących rady
d/przeprowadzenie głosowania
e/podjęcie uchwały stwierdzającej wybór       
 
8. Projekt uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej i stałych komisji Rady Miejskiej w Sławie, ustalenia zakresów ich działania i składów osobowych.       
9. Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej o wyborze Burmistrza.       
10. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.       
11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrzowi Sławy.       
12. Sprawy różne.       
13. Zakończenie obrad I sesji rady miejskiej.

W związku z wejściem w życie nowych przepisów - sesja będzie transmitowana na żywo zarówno poprzez obraz jak i dźwięk. Stąd każdy jej uczestnik wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku.

Transmisja sesji dostępna pod odnośnikiem

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony