Rejestr informacji o środowisku
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 16/2018Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 16/2018Szczegóły informacji
16/2018
Typ: Formularz A
Ogłoszono dnia: przez Łukasz Dzięcioł
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji na wycinkę drzew rosnących na działce nr 3080/5 w obrębie Sława.
Data złożenia: 2018-03-13
Dane wnioskodawcy: Lubuski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Wyszczególnienie załączników do wniosku: oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością; zgoda właściciela działki – Nadleśnictwa Sława Śląska z dnia 20 marca 2018 r. mapę z zaznaczoną lokalizacją drzew; umowę dzierżawy terenu z dnia 31 stycznia 2017
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sławie
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 17/2018
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: brak
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 25/2022, 24/2022, 23/2022, 24/2021, 18/2021, 21/2020, 20/2020, 17/2018
Uwagi: Wezwanie do uzupełnienia wniosku z dnia 14.03.2018 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Sława |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Łukasz Dzięcioł |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Dzięcioł |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-26 09:39:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: -- |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-26 11:53:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-26 11:53:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 599 raz(y) |