ˆ

Rejestr informacji o środowisku

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 98/2017Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 98/2017

Szczegóły informacji

98/2017

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Łukasz Dzięcioł

Zakres przedmiotowy: Wniosek w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie rurociągu magistralnego na odcinku od istniejącego rurociągu magistralnego (SUW Lubogoszcz – Sława) do wsi Lubiatów i sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie wsi Lubiatów i przysiółka Krępina.

Data złożenia: 2017-11-28

Dane wnioskodawcy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława sp. z o.o.

Wyszczególnienie załączników do wniosku: Karta informacyjna przedsięwzięcia + płyta CD Mapa Wypis z ewidencji gruntów

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sławie

Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: brak

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 99/2019, 101/2019, 103/2019, 98/2019, 100/2019, 102/2019, 97/2016, 98/2016, 275/2014, 276/2014, 214/2014, 213/2014, 103/2014, 102/2014, 8/2014, 7/2014, 178/2013, 431/2012

Uwagi: brak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Sława
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Dzięcioł
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Dzięcioł
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-13 13:30:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
--
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-13 13:30:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-13 13:31:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
878 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony