Rejestr informacji o środowisku
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 98/2017Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 98/2017Szczegóły informacji
98/2017
Typ: Formularz A
Ogłoszono dnia: przez Łukasz Dzięcioł
Zakres przedmiotowy: Wniosek w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie rurociągu magistralnego na odcinku od istniejącego rurociągu magistralnego (SUW Lubogoszcz – Sława) do wsi Lubiatów i sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie wsi Lubiatów i przysiółka Krępina.
Data złożenia: 2017-11-28
Dane wnioskodawcy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława sp. z o.o.
Wyszczególnienie załączników do wniosku: Karta informacyjna przedsięwzięcia + płyta CD Mapa Wypis z ewidencji gruntów
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Sławy
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Sławie
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: brak
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 99/2019, 101/2019, 103/2019, 98/2019, 100/2019, 102/2019, 97/2016, 98/2016, 275/2014, 276/2014, 214/2014, 213/2014, 103/2014, 102/2014, 8/2014, 7/2014, 178/2013, 431/2012
Uwagi: brak
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Sława |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Łukasz Dzięcioł |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Dzięcioł |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-13 13:30:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: -- |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-13 13:30:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-13 13:31:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 878 raz(y) |