Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja zgonówDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja zgonówSzczegóły informacji
Rejestracja zgonów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Ogłoszono dnia: 2012-05-16 14:03:15
Termin załatwienia
Od ręki przy zgłoszeniu
Osoba kontaktowa
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Miejsce załatwienia
budynek Urzędu Miejskiego przy ul. H. Pobożnego 10
Telefon kontaktowy
68 355-83-17
Sposób załatwienia
Akt zgonu w księgach stanu cywilnego
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Sławie ul. Henryka Pobożnego 10 pokój 102
Wymagane Dokumenty
1. Karta zgonu stwierdzająca zgon i jego przyczynę, wydana przez lekarza.
2. Pisemne zgłoszenie prokuratury albo policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tego organu.
3. Koniecznie jest przedstawienie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, którym można potwierdzić tożsamość osoby zgłaszającej zgon (do wglądu).
4. Dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca).
5. Dowód osobisty współmałżonka, względnie odpis skrócony aktu małżeństwa, gdy osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim.
2. Pisemne zgłoszenie prokuratury albo policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tego organu.
3. Koniecznie jest przedstawienie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, którym można potwierdzić tożsamość osoby zgłaszającej zgon (do wglądu).
4. Dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca).
5. Dowód osobisty współmałżonka, względnie odpis skrócony aktu małżeństwa, gdy osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim.
Opłaty
- Rejestracja zgonu nie podlega opłacie skarbowej.
- wniosek o wydanie 3 egz. bezpłatnych odpisów skróconych - 5 zł
- wniosek o wydanie 3 egz. bezpłatnych odpisów skróconych - 5 zł
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Art. 64 Ustawy z dnia 29 września 1986 r. prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 161,poz.1688, z 2004r.)