ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja zgonówDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja zgonów

Szczegóły informacji

Rejestracja zgonów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Ogłoszono dnia: 2012-05-16 14:03:15

Termin załatwienia

Od ręki przy zgłoszeniu

Osoba kontaktowa

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Miejsce załatwienia

budynek Urzędu Miejskiego przy ul. H. Pobożnego 10

Telefon kontaktowy

68 355-83-17

Sposób załatwienia

Akt zgonu w księgach stanu cywilnego

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Sławie ul. Henryka Pobożnego 10 pokój 102

Wymagane Dokumenty

1. Karta zgonu stwierdzająca zgon i jego przyczynę, wydana przez lekarza.
2. Pisemne zgłoszenie prokuratury albo policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tego organu.
3. Koniecznie jest przedstawienie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, którym można potwierdzić tożsamość osoby zgłaszającej zgon (do wglądu).
4. Dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca).
5. Dowód osobisty współmałżonka, względnie odpis skrócony aktu małżeństwa, gdy osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim.

Opłaty

- Rejestracja zgonu nie podlega opłacie skarbowej.
- wniosek o wydanie 3 egz. bezpłatnych odpisów skróconych - 5 zł

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Art. 64 Ustawy z dnia 29 września 1986 r. prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 161,poz.1688, z 2004r.)
« powrót do poprzedniej strony