ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXIV/206/17Drukuj informacjęAkt prawny: XXXIV/206/17

Szczegóły informacji

XXXIV/206/17

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXXIV

Kadencja: VII

Data wejścia w życie: 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego

Data podjęcia/podpisania: 2017-03-30

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2017 nr pozycja 833, opublikowano dnia: 2017-04-05

Tytuł aktu:

Uchwała Rady Miejskiej w Sławie nr XXXIV/206/17 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Krzepielów

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 446 ze zmianami) oraz art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zmianami) w związku z uchwałą Nr XVII/73/15 Rady Miejskiej w Sławie z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Krzepielów, Rada Miejska w Sławie uchwala się co następuje:

Treść:

Dział I.
Przepisy ogólne
§ 1. 1. Uchwala się miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonychw obrębie Krzepielów po stwierdzeniu, że nie narusza on ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sława zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej w Sławie
Nr XLIX/310/02 z dnia 10 października 2002 r. ze zmianami: uchwała Rady Miejskiej w Sławie
Nr XLIV/247/06 z dnia 26 maja 2006 roku, uchwała Rady Miejskiej w Sławie Nr XXVII/187/08 z dnia 28 sierpnia 2008 roku, uchwała Nr XLVIII/314/14 Rady Miejskiej w Sławie z dnia 26 czerwca 2014 roku, uchwała Rady Miejskiej w Sławie nr XIV/63/15 z dnia 24 września 2015 r.
2. Granice obszaru objętego planem oznaczono na rysunku planu w skali 1:1000.
3. Integralnymi częściami uchwały są następujące załączniki:
1) rysunek planu, o którym mowa w ust. 2 - obejmujący obszar o którym mowa w §1 ust. 1, zwany dalej rysunkiem - stanowiący załącznik nr 1
2) rozstrzygnięcie dotyczące sposobu rozpatrzenia uwag do projektu planu - stanowiące załącznik nr 2;
3) rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej należących do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania – stanowiące załącznik nr 3.
§ 2. Ilekroć w ustaleniach niniejszej uchwały jest mowa o:
1) przeznaczeniu podstawowym – należy przez to rozumieć dominujący, główny, sposób zagospodarowania terenu;
2) przeznaczeniu dopuszczalnym – należy przez to rozumieć inny niż podstawowy sposób zagospodarowania terenu uzupełniający i wzbogacający przeznaczenie podstawowe;
3) nieprzekraczalnej linii zabudowy - należy przez to rozumieć linię poza którą nie mogą się znajdować żadne elementy zabudowy z wyłączeniem małej architektury, ogrodzeń, dojść i dojazdów do budynków, obiektów infrastruktury technicznej, sieci uzbrojenia terenu.
§ 3. 1. Na rysunku planu obowiązują następujące oznaczenia graficzne:
1) granice obszaru objętego planem;
2) linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;
3) nieprzekraczalne linie zabudowy;
4) granice złoża;
5) symbole przeznaczenia terenów;
6) strefa ochronna od elektrowni wiatrowych w granicach której obowiązują ograniczenia w zabudowie oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu;
7) strefa ochronna.
2. Na rysunku planu naniesiono nieobowiązujące oznaczenia graficzne – informacyjne.
Dział II.
Przeznaczenie terenów
§ 4. 1. W obrębie obszaru objętego planem ustala się następujące przeznaczenia terenu: terenypowierzchniowej eksploatacji kruszywa, oznaczone na rysunku symbolem – PG;
2. Na terenie planu dopuszcza się budowę sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, z zachowaniem przepisów odrębnych.
Dział III.
Zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego
§ 5. Na obszarze objętym planem kształtowanie i ochronę ładu przestrzennego należy realizowaćpoprzez przestrzeganie zasad zabudowy określonych niniejszą uchwałą w tym usytuowanie budynków w obrębie linii zabudowy z uwzględnieniem szczegółowych zapisów § 13, zachowanie określonych gabarytów budynków oraz zachowanie minimalnej i maksymalnej intensywności zabudowy.
Dział IV.
Zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego
§ 6. 1. W celu utrzymania równowagi przyrodniczej i racjonalnej gospodarki zasobamiśrodowiska na obszarze objętym planem ochronę środowiska, przyrody i krajobrazu kulturowego należy realizować poprzez:
1) zagospodarowanie na miejscu nadmiaru mas ziemnych usuwanych albo przemieszczanych w związku z eksploatacją złoża;
2) dokonanie pełnej rekultywacji terenu, zgodnie z przyjętym kierunkiem rekultywacji w dokumentacji rekultywacyjnej, po zakończeniu eksploatacji złoża, z maksymalnym zachowaniem dotychczasowych walorów i funkcji przyrodniczych obszaru, na zasadzie sukcesywnej rekultywacji odkrywki w czasie jej eksploatacji;
3) zakaz składowania odpadów w odkrywce;
4) kształtowanie wyrobisk i zwałowisk w sposób umożliwiający ich przyszłe zagospodarowanie na cele wodne, rolne lub leśne;
5) ustala się sukcesywną eksploatację i równolegle prowadzoną sukcesywną rekultywację terenu eksploatacji - w projekcie zagospodarowania złoża zostaną określone poszczególne etapy eksploatacji i kolejność rekultywacji wyeksploatowanych pól złoża;
6) nadkład i nieużyteczne masy ziemne należy zagospodarować dla celów rekultywacji z zielenią ochronną niską w granicach terenu eksploatacji złoża;
7) uciążliwości dla środowiska, związane z eksploatacją kruszywa naturalnego, takie jak spaliny, zanieczyszczenie powietrza pyłami, promieniowanie czy wibracje nie mogą oddziaływać negatywnie na tereny sąsiednie i muszą się zamykać w granicach działek należących do przedsiębiorcy;
8) hałas skumulowany od zakładu eksploatacji kruszywa i elektrowni wiatrowych nie może przekroczyć dopuszczalnych wartości dla danego typu przeznaczenia terenu zgodnie z przepisami odrębnymi;
9) dopuszcza się wykorzystanie do celów rekultywacji mas ziemnych przywożonych spoza obszaru eksploatacji, pod warunkiem ich przydatności i spełnienia przepisów odrębnych i szczególnych;
10) skarpy wyrobiska zabezpieczyć przed osuwaniem, zachowując odpowiedni kąt nachylenia, zgodny z projektem zagospodarowania złoża;
11) dopuszcza się aby zbiorniki wodne przystosować docelowo do gospodarki rybackiej;
2. Na obszarze objętym planem występują złoża kopalin i przewiduje się ich eksploatację.
Dział V.
Zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej
§ 7. Dla ochrony archeologicznego dziedzictwa kulturowego, inwestycje wymagająceprac ziemnych należy prowadzić zgodnie z przepisami odrębnymi dotyczącymi ochrony konserwatorskiej.
Dział VI.
Wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych
§ 8. Na obszarze objętym planem nie występują obszary przestrzeni publicznej, w rozumieniuustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dział VII.
Szczegółowe zasady i warunki scalania i podziałunieruchomości objętych planem miejscowym
§ 9. Na obszarze objętym planem nie wyznacza się terenów wymagających przeprowadzeniascaleń i podziału nieruchomości.
 
Dział VIII.
Szczególne warunki zagospodarowania terenów orazograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy
§ 10. 1. Nakaz zachowania odległości od istniejących i projektowanych sieci infrastrukturytechnicznej zgodnie z przepisami odrębnymi i pozostałymi ustaleniami planu.
2. W obrębie strefy ochronnej od elektrowni wiatrowych obowiązuje zakaz zabudowy obiektami kubaturowymi.
Dział IX.
Sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów
§ 11. Na obszarze planu nie dopuszcza się tymczasowego zagospodarowania i nie określa sięsposobu i terminu tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów.
Dział X.
Granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie,ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a takżeobszarów szczególnego zagrożenia powodzią oraz obszarów osuwania się mas ziemnych
§ 12. 1. Teren położony w granicach udokumentowanego złoża kruszywa naturalnego Krzepielów podlega ochronie zgodnie z przepisami odrębnymi.
2. Ustanawia się strefy ochronne, w których obowiązuje zakaz eksploatacji złoża, mające na celu zabezpieczenie następujących obiektów:
a) wieży gsm na terenie działki nr ewid. 136;
b) drogi na terenie działki nr ewid. 301.
Dział XI.
Warunki szczegółowe zabudowy i zagospodarowania terenów, w tymzasady kształtowania zabudowy oraz wskaźniki zagospodarowania terenu,maksymalna i minimalna intensywność zabudowy, minimalny udział procentowypowierzchni biologicznie czynnej, maksymalna wysokość zabudowy, minimalnaliczba miejsc do parkowania i sposób ich realizacji, gabaryty obiektów.
§ 13. 1. Dla terenu powierzchniowej eksploatacji kruszywa, oznaczonego na rysunku planusymbolem PG ustala się:
1) przeznaczenie podstawowe: powierzchniowa eksploatacja kruszywa;
2) przeznaczenie dopuszczalne: lokalizacja obiektów administracyjno – socjalnych i magazynowych oraz urządzeń uszlachetniania kopalin i innych urządzeń towarzyszących wydobyciu kopalin;
3) usytuowanie w obrębie działki budowlanej nie więcej niż dwóch jednokondygnacyjnych kontenerów administracyjno-socjalnych na czas eksploatacji, oraz jednego kontenera dla potrzeb obsługi terenów, po dokonanej rekultywacji;
4) maksymalną wysokość I kondygnacja nadziemna, pod dachem płaskim lub dwuspadowym, o nachyleniu połaci dachowych maks. 250;
5) wysokość okapu maks. 4,0 m, a wysokość do kalenicy maks. 7m;
6) wysokość budowli związanych z przeznaczeniem terenu maks. 10m;
7) min. wskaźnik intensywności zabudowy - 0,1; rozumianej jako stosunek powierzchni całkowitej zabudowy w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej;
8) maks. wskaźnik intensywności zabudowy - 0,3; rozumianej jako stosunek powierzchni całkowitej zabudowy w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej;
9) min. powierzchnię biologicznie czynną na 20% powierzchni działki budowlanej;
10) lokalizację min. 1 stanowiska parkingowego na 2 pracowników w obrębie parkingu otwartego na działce budowlanej;
11) prawo lokalizacji zieleni ochronnej;
12) prawo realizacji dojazdów.
2. Eksploatacja powinna być prowadzona na warunkach określonych w koncesji udzielonej przedsiębiorcy, na podstawie projektów zagospodarowania złoża oraz na podstawie planów ruchu zakładu górniczego, sporządzanych na poszczególne etapy eksploatacji, zgodnie z regulacjami zawartymi w niniejszej uchwale.
Dział XII.
Zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacjii infrastruktury technicznej w tym miejsca przeznaczone naparkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową
§ 14. Na obszarze objętym planem ustala się następujące zasady modernizacji, rozbudowy ibudowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej:
1) obsługa komunikacyjna z przyległych dróg publicznych i wewnętrznych znajdujących się poza granicami planu;
2) należy zapewnić realizację miejsc przeznaczonych na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, zgodnie z przepisami odrębnymi;
3) zasilanie w energię elektryczną z istniejących i projektowanych stacji transformatorowych, liniami napowietrznymi zgodnie z przepisami odrębnymi;
4) odprowadzenie wód opadowych i roztopowych w ramach terenu do gruntu, z zachowaniem przepisów odrębnych;
5) odprowadzenie ścieków bytowych do szczelnych zbiorników bezodpływowych wywożonych do oczyszczalni ścieków;
6) obowiązek likwidacji bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe po zakończeniu eksploatacji kruszywa;
7) dopuszcza się zaopatrzenie w wodę z wodociągu gminnego;
8) w budynkach należy do celów grzewczych lub grzewczo - technologicznych stosować paliwa płynne, gazowe i stałe gwarantujące zachowanie dopuszczalnych norm emisji, wynikających z przepisów odrębnych dotyczących ochrony środowiska lub wykorzystywać alternatywne źródła energii;
9) zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz przepisami odrębnymi z uwzględnieniem selektywnej zbiorki odpadów;
10) zakaz gromadzenia ewentualnych odpadów przemysłowych na terenie działki;
11) urządzenia infrastruktury technicznej projektować zgodnie z wymogami określonymi w przepisach szczególnych.
Dział XIII.
Ustalenia końcowe
§ 15. Zgodnie z artykułem 36 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu izagospodarowaniu przestrzennym, ustala się dla terenu powierzchniowej eksploatacji kruszywa, oznaczonego na rysunku symbolem – PG - stawkę służącą naliczeniu opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wysokości 30 %.
§ 16. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sławy.
§ 17. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku UrzędowymWojewództwa Lubuskiego.       
 
 
 
Przewodniczący Rady


Sławomir Mazur
 
 
Uzasadnienie
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Krzepielów.
Prace dotyczące planu prowadzone były w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, na podstawie Uchwały Nr XVII/73/15  Rady Miejskiej w Sławiez dnia 26listopada 2015 r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Krzepielów.
Konieczność opracowania planu wynikła z potrzeby uregulowania sposobów zagospodarowania terenu istniejącego złoża kruszywa w zakresie lokalizacji funkcji powierzchniowej eksploatacji. Jednym z podstawowych czynników powodujących przystąpienie do sporządzania przedmiotowego planu miejscowego była kwestia określenia zasad realizacji  projektowanej funkcji powierzchniowej eksploatacji kruszywa w tej części gminy.
Przyjęte w planie miejscowym rozwiązania są zgodne z ustaleniamiaktualnie opracowywanej zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sława”.
1.W planie miejscowym w następujący sposób zrealizowano wymogi wynikające z art. 1 ust. 2-4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
1)Wymogi ładu przestrzennego, w tym urbanistyki i architekturyoraz walory architektoniczne i krajobrazowe uwzględniono biorąc pod uwagę istniejący stan własności, zagospodarowania oraz zakres złoża kruszywa. Na tej podstawie wyodrębniono podstawową jednostkęterenową, przeznaczoną pod realizację eksploatacji kruszywa oraz ewentualnej zabudowy. Dla projektowanej zabudowyustalono linie zabudowy oraz szczegółowe parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania, w tym:wysokość zabudowy, maksymalną powierzchnię zabudowy, minimalny udział powierzchni biologicznie czynnej orazwskaźniki intensywność zabudowy.
2)Wymagania ochrony środowiskaw tym gospodarowania wodami i ochrony gruntów rolnych i leśnychuwzględniono, ustalając m.in. zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz przepisami odrębnymi z uwzględnieniem selektywnej zbiorki odpadów, odprowadzenie wód opadowych i roztopowych w ramach terenu do gruntu, odprowadzenie ścieków bytowych do szczelnych zbiorników bezodpływowych wywożonych do oczyszczalni ścieków, zaopatrzenie w wodę z wodociągu gminnego, zaopatrzenie w ciepło z indywidualnych systemów grzewczych z zastrzeżeniem by do celów grzewczych lub grzewczo - technologicznych w budynkach stosować paliwa płynne, gazowe i stałe gwarantujące zachowanie dopuszczalnych norm emisji, dokonanie pełnej rekultywacji terenu, zgodnie z przyjętym kierunkiem rekultywacji w dokumentacji rekultywacyjnej, po zakończeniu eksploatacji złoża, z maksymalnym zachowaniem dotychczasowych walorów i funkcji przyrodniczych obszaru, na zasadzie sukcesywnej rekultywacji odkrywki w czasie jej eksploatacji.
3)Wymagania ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej uwzględniono w planie miejscowym poprzez uwzględnienie wniosków i uzgodnienie projektu planu miejscowego z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
4)Wymagania ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa ludzi i mienia a także potrzeby osób niepełnosprawnych uwzględniono poprzez zawiadomienie i zaopiniowanie projektu planu ze stosownymi organami oraz poprzez określenie zasad wyznaczenia miejsc postojowych przeznaczonych na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, zgodnie z zasadami i normatywem wynikającymi z przepisów odrębnych.
5)Walory ekonomiczne przestrzeni oraz prawo własności zostały wzięte pod uwagę poprzez sporządzenie projektu planu dopasowanego do zastanej struktury własności oraz zakresu złoża kruszywaco minimalizuje straty wynikające z potencjalnego obniżenia wartości gruntów.
6)Potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa zrealizowano poprzez zawiadomienie oraz uzgodnienie projektu planu do stosownych organów wojskowych, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa.
7)Potrzeby interesu publicznego zrealizowano zarówno poprzez uwzględnienie opinii i uzgodnienie projektu planu z organami administracji publicznej, jak i przez zabezpieczenie terenów pod lokalizację plaży oraz obiektu usług kultury.
8)Potrzeby w zakresie rozwoju infrastruktury technicznej w szczególności sieci szerokopasmowychzrealizowano poprzez dopuszczenie rozbudowy sieci infrastruktury technicznej w obrębie terenów objętych projektem planu.
9)Zapewnienie udziału społeczeństwa w pracach nad planem miejscowym, w tym przy użyciu środków komunikacji elektronicznejpodczas prac nad projektem planu nastąpiło poprzez:
a)ogłoszenie, obwieszczenie i zawiadomienie o przystąpieniu do projektu planu i zbieraniu wniosków do planu, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej (do dnia 11.03.2016 r.)
b)ogłoszenie, obwieszczenie i zawiadomienie o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu i możliwości składania uwag do planu, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej (do dnia 20.01.2016 r.);
c)zorganizowaniu w dniu 20.12.2016 r. dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami.
10)Zachowano pełną jawność i przejrzystość procedur planistycznychpodczas prac nad projektem planu poprzez możliwość wglądu w dokumentację planistyczną na każdym etapie sporządzania projektu planu.
11)Potrzebęzapewnienia odpowiedniej ilości i jakości wody, do celów zaopatrzenia ludności zrealizowano poprzez organicznie terenów zabudowy jedynie do zabudowy niezbędnej dla funkcjonowania powierzchniowej eksploatacji kruszywa. Dla obszaru opracowania zaopatrzenie w wodę odbywać się będzie z indywidualnych dostaw wody realizowanych beczkowozem, a docelowo z wodociągu gminnego. W prognozie skutków finansowych przewidziano stosowne kwoty związane z lokalną rozbudową infrastruktury wodociągowej.
12)Zachowanie równowagi, przy ustalaniu przeznaczenia terenu lub określaniu potencjalnego sposobu zagospodarowania i korzystania z terenu, miedzy interesem publicznym a interesami prywatnymi rozstrzygnięto poprzez przyjęcie w projekcie wyważonych rozwiązań zapewniających odseparowaną przestrzennie koegzystencję istniejących oraz projektowanych terenów powierzchniowej eksploatacji kruszywa od terenów mieszkalnych wsi.
13)Wymagania ładu przestrzennego, efektywnego gospodarowania przestrzenią oraz walorów ekonomicznych przestrzeni, w przypadku sytuowania nowej zabudowy zapewniono poprzez ograniczenie projektowanej zabudowy do terenów powierzchniowej eksploatacji kruszywa.W związku z powyższym ograniczeniem pomimo położenia terenów objętych planem pozaobrębemwykształconej struktury funkcjonalno-przestrzennej wsi Krzepielów ustalenia planu pozwalają na efektywne gospodarowanie przestrzenią z zachowaniem walorów ekonomicznychzastanej przestrzeni. Takie podejście pozwalarównież na zminimalizowanie transportochłonności układu przestrzennego.
2.Zgodność z wynikami analizy, o której mowa w art. 32 ust. 1, wraz data uchwały rady gminy, o której mowa w art. 32 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Przedmiotowy mpzp jest w zgodny z wynikami analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta i gminy Sława, stanowiącej załącznik do uchwały nr XXXI/184/16 Rady Miejskiej Sławy z dnia 20 grudnia 2016 r., w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sława oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sława.
3.Wpływ na finanse publiczne, w tym budżet gminy
Ze względu na charakter planu miejscowego oraz istniejący stan zainwestowania terenu, realizacja ustaleń mpzp nie będzie miała istotnego wpływu na finanse publiczne, w tym na budżet gminy. Projekt planu nie zakłada realizacji inwestycji obciążających budżet publiczny. Zakres obciążenia budżetu gminy został określony w sporządzonej na potrzeby planu miejscowego „Prognozie skutków finansowych uchwalenia planu”.
Plan uzyskał pozytywną opinię Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz wymagane przepisami odrębnymi opinie i niezbędne uzgodnienia. W związku z wnioskami wynikającymi z opinii i uzgodnień do projektu planu wprowadzone zostały niezbędne zmiany.
Na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu nie wpłynęła żadna uwaga. Burmistrz Sławy zgodnie z art. 17 pkt 14 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym przedstawił Radzie Miejskiej w Sławie projekt uchwały wraz z załącznikami.
Uchwalenie przedmiotowego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stworzy nowe podstawy prawne do wydawania decyzji administracyjnych dotyczących zagospodarowania przedmiotowego obszaru.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Sława
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Cyran
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Mazur
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-05 10:47:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Remigiusz Bachorski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-05 11:51:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Remigiusz Bachorski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-18 08:38:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
779 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony